Tillägnat Dennis, den bästa.

Jag tänkte vara lite romantisk och känslofull och tillägna detta inlägg min älskade Dennis.

Vi har varit tillsammans i 1 år och 3 månader nu. Det blir bara bättre och bättre för var dag och för varje dag blir jag mer och mer säker på att det är honom jag älskar.
Det finns ingen som ställer upp så för mig som han gör (även om det ibland kan vara lite jobbigt att hämta mig här o där, så gör han det.)
Det finns INGEN snällare än Dennis. Han har ett så gott hjärta och det går helt enkelt inte ogilla honom.
Finns det något bättre än när den man älskar ställer sig bakom en, kramar om en och kysser en i nacken?

Och för att inte tala om utseendet. De bruna ögonen som man kan dö för. Man smälter och blir helt varm i kroppen när man ser in i dom. Leendet, lukten och inte minst KROPPEN! Fast jag ser den varje dag så kan jag inte sluta dreggla när jag ser den. Magen! Mmmm.....

Dennis, det finns ingen som är så underbar som du. Jag älskar dig, och jag vet att du älskar mig. Du är det bästa som hänt mig.

ÄLSKLING!

image66

Kommentarer
Postat av: jennie

awwwww. söta ni e!

2008-01-16 @ 22:45:40
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Lindha

Söt du är!! Du jag har faktiskt också skaffat mig en blogg, suttit med den hela kvällen nu! "LindhamedH", kolla in vettja. Har till och med länkat till din blogg ;)
Jag undrar hur du har gjort din sån grej där u ppe, med din bild och de? Skulel vilja göra något liknande på min fast typ ha mer än en bild som sitter snyggt tillsammans typ. Så det syns lite i bakgrunden. Men jag har ingen aning om hur man gör. Kan du hjälpa mig? PUSSS

2008-01-17 @ 19:54:00

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback