Turkos turkos turkos.

Jaha, så har man då hunnit med ytterligare några saker! :)

Har haft rätt ont i magen idag. Typiskt när jag stressat en längre tid och väl får slappna av, då får jag ont i magen. Därför skippade vi promenaden jag och Jennie och tog bilen till "rusta" istället.
Vi gick där ett bra tag och vet ni? Jag fyndade! Haha, ovanligt va?

Köpte två runda turkosa mattor. Jättefin turkos färg och mycket bättre kvalitet än vad IKEA-mattorna har (de där runda, ringum). De passade perfekt i vardagsrummet.
Vad tycks?
image145
Sorry för de knöliga gardinerna men de är lite för långa och vi har inte orkat ta oss an det.

Jag köpte även ett litet turkost fotoalbum för endast 19 kronor! Känns som att det är väldigt mycket turkost men jag ÄLSKAR det. Turkos turkos turkos.
Gel-pennor i olika färger. Vissa med metallic-nyans, vissa med glitter i och några vanliga. Perfekt att skriva i fotoalbummen med. 59 kronor!
Vad köpte jag mer?
Jo, handledsvikter på 1 kg vardera. 79 kronor!
Sen köpte jag ointressanta saker som diskmedel, och luftfräschare med vanilj-doft till badrummet.

Dax att bädda med de nya påslakanen!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag saaa ju att dom skulle passa!

2008-01-29 @ 08:56:09
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback