Tvätta, städa och till Linda P för tacos. Mums.

Halloj!

Vaknade kl 10 i morse fast jag hade ställt klockan på 9. Skulle ju upp och göra superroliga sysslor. Tvätta och städa.
Har bara en maskin kvar nu och klockan är bara 13. Supernajs!

Linda Heiming kom precis förbi. Undrade vem som kom och plingade på dörren såhär mitt på dagen. Så står lilla gumman där utanför med sin arm i gips. Stackars!

Linda P frågade om jag ville komma förbi på tacos. Klart jag ville. Tacos is the shit.

Dax att göra sig iordning. Ha en bra dag så hörs vi säkert senare. Datorn är min sambo just nu :P

Emelie

Kommentarer
Postat av: Annie

Oj! Vad tusan hände? Ta hand om dig en massa och njut av tacosen!

2008-07-11 @ 13:17:24

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback