Välkommen tillbaka Emelie. Tack ska du ha, Emelie!

Verkar som att många saknar mina (enligt mig) tråkiga, innehållslösa inlägg om allt ifrån vad jag gjort på toaletten till vad jag shoppade på rea...

Gott folk. Jag kan säga såhär. Det har hänt mycket på dessa tre veckor som jag inte varit närvarande här.

Jag och Dennis ska separera. Det vet nog de flesta om vid det här laget men tänkte ändå förklara mitt dåliga uppdaterande av bloggen. Jag har helt enkelt inte orkat. Har mått, och mår, mycket dåligt för tillfället och vet varken ut eller in. Lägenheten är uppsagd och jag har äntligen bestämt mig för att jag vill stanna i Jönköping ett tag till. Älskar ju mitt jobb så himla mycket! Kan inte bara släppa det...Men, vart ska jag bo? Dennis har flyttat hem till sina föräldrar och dumma som vi var så sa vi upp lägenheten. Varför då?! Jag kunde ju bott kvar ett tag till tills jag hittat nåt annat. Nåt mindre. Något med balkong så mina söta katter kan få springa ut! Nu måste jag ha en lägenhet innan den 1 oktober då den nye killen flyttar in. Ibland avskyr jag att jag är så spontan och att allt ska ske med en gång...

Har köpt en laptop också. Det är nog det bästa jag kunde gjort vid den här tiden, nu när man mår som man gör. Då har man ju iaf den. Bör också tillägga för de som undrar att vi är sams, jag och Dennis, och att båda stöttar varandra i det här. Så himla skönt!



Soliga hälsningar!

Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

beklagar det jobbiga men det kan juh bara bli bättre... jag såg inte detta komma förrän du slutade blogga. kram

2008-07-10 @ 16:00:52
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback