Verkar som att ni saknat mig? :)

Ratiratiraj raj raj raaaj...

Har haft SJUKT mycket på jobbet de senaste dagarna. Därav mitt val att inte blogga. Jag har inte orkat. Är helt slut i kroppen!
Vi har förberett kampanj och nu startade vi 50% i hela butiken igår. Mycket att göra? Eh, ja...

Det verkar som att ni saknat mig? :)

Tänkte lägga upp lite bilder från när familjen var på besök i lördags. Förövrigt enda dagen jag varit ledig på...länge. Känns det som i af.


Ett litet bildkollage från en icke normal flicka.


Blonde sisters.


Älskar er så mycket! (syftar mest på första och sista bilden. haha)


Jag älskar min "lilla" familj! :)

Nu kommer snart Jennie. Jag har saknat henne SÅ!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du passar bra i det blonda håret! :)

2008-06-26 @ 00:00:12
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback