Bilder från Skövde.

Först har vi då lite bilder från Madeleine Richardsson och hennes Mattias bröllop.

Nellie och Annie i bilen.
En Emelie i egen hög person.
En underbar pappa och en underbar mamma.

Höggravida Carolina var ju så söt med sin mage!



Sen kommer lite blandat:

Från dopet. Fr.v. Henrik (pastorn), Pauline (syster), Åsa, Annie (syster) och Alexander.
Nellie innan sminkning.
Nellie efter sminkning. :)
Jag och Nellsan.
Jag
Annie är jätteglad och nöjd över Nellies sminkning. Haha.
Min nya image? Fjortis? Oja, ge mig. Eller också är jag nöjd som jag är :) Foundationläppar it is.
Klockan är sju och jag ska köra Nellie  till skolan. Läckert.
Nellie gör sig iordning för skola.
Jag i Nellies skola.


Det var lite bilder...

Nu ska jag städa!!

Kommentarer
Postat av: Annie (kusinfästmö)

Haha! Snygg fjortisbild! Varför går det inte att klicka på bilderna så att de blir större. Nyfiken på bröllopsbilderna! STOR kram på dig!!! =)

2008-03-12 @ 18:32:40

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback