En liten kortis om vem jag är.

Godmorgon!

Huj vilken besöksökning...Coolt.

För er nya så kommer här en liten kortis om vem jag är:

Jag är en 21-årig tjej (87a) och jag heter Emelie (Maria) Hildingsson. Ursprungligen är jag från Skövde, eller Skultorp om man ska vara noga. Där växte jag upp tillsammans med min mamma, pappa och tre småsystrar som är de bästa systrarna i hela världen! 
Sen i januari 2007 bor jag i den underbara staden Jönköping.
I juli 2007 flyttade jag ihop med min sambo Dennis som är mannen i mitt liv. Det är jag säker på. Vi har varit tillsammans i snart 1½ år och älskar varandra högt. Tillsammans med oss bor mina två katter, Bull och Alice, och de är ett hårigt men underbart sällskap!
Jag har äntligen funnit ett jobb som jag trivs med som fisken i vattnet. Ett jobb som jag längtar till när jag är ledig. Ett jobb som får mig att känna mig viktig i det jag gör. Jag jobbar i den lilla butiken "Ur&Penn" som ligger uppe på  A6.
Som person framstår jag som en glad, framåt och knasig tjej som inte skämms för att plötsligt börja hoppa och skutta på stan. Det är viktigt att våga vara sig själv.
Jag har, som väntat, dåliga sidor. Jag är extremt stökig (fast det har min pedant till sambo ändrat på), får jag inte som jag vill så tjurar jag ihop som ett barn, jag lider av kräkfobi. Extrem kräkfobi. Skulle Dennis bli magsjuk så skulle jag fly några dagar tills han är helt frisk. Har gått i terapi för detta och det har blivit SÅ mycket bättre, tack och lov!
Jag är väldigt känslig och kan börja gråta för minsta lilla. Fast det händer bara när jag är trött.
Ett av mina största intressen är att SHOPPA! Jag är lite av en shopaholic. Men det finns nästan inget bättre än att gå hem med en massa kassar med nyinköpta grejer i. Däremot köper jag inga märkesgrejer, shoppar helst det billigaste, och tänker på vad jag köper. På så sätt kan man få mycket mer för pengarna!
Många gånger shoppar jag helst ensam. Då har man bara sig själv att tänka på och det blir mycket enklare. Men Jennie och jag har EXAKT samma smak. Så henne är det superkul att shoppa med.
Jag älskar mina vänner!!!

Det var en väldigt kort resumé av mitt liv. Fråga om ni har några frågor!

KRAM/Emelie


Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart, jag gör några stycken och slänger in på min blogg så kan du bara kopiera de du tycker om och vill ha ; ) är det något speciellt du vill att det ska stå/vara på så säg till. Självklart färger och så också : )

2008-03-20 @ 22:23:35
URL: http://bpm.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback