Har saknat henne hur mycket som helst har jag insett nu.

Godmorgon godmorgon allesammans!
Ledig idag och det är förbaskat skönt vill jag lova.
Lindha är här. Så kul!!
Jobbade igår till 18 sen gick jag och mötte henne på stationen. Vilken kram. Den ni! Hade ju inte träffat henne på 1½ år ungefär. Det är länge. Vi gick hemåt, svängde in på ica och handlade bröd och smör.

På kvällen pratade vi, kollade på tv och bara hade det lugnt och mysigt. Mycket att ta igen kan man ju säga.
Vi åt lite rostade smörgåsar och te på kvällen. Lindha hällde i löste direkt i vattnet. Så kul. Hon satt och hällde i och frågade: "Ska man göra såhär förresten?" Jag började skratta hejdlöst och sa bara: "Nej....du ska ju ha en sil!"
Lätt att glömma av vad man ska göra när man pratar.

Jag har duschat och smörjt in mig med brun-utan-sol och känner mig allmänt fräsch. Har på mig min nytvättade morgonrock som luktar herrparfymen JeanPaul Gaultier. Mitt sköljmedel luktar så och jag tror minsann att Dennis överkonsumerade det. Det var koncentrerat sköljmedel och det brukar vi inte ha. Så jag kan tänka mig att han hällt i en hel del eftersom flaskan snart är slut. Min goding.

Lindha håller på att göra sig iordning. Sen ska vi ta oss en  tripp ner till stan och kika. Hon har aldrig varit där! Tror jag ska ta med henne till vätterstranden också. Det får man ju inte missa. Så mysigt och fint! Sen ska vi handla lite så vi kan baka nåt gott ikväll. Kladdkaka är jag sugen på!!

Är i af HUR mysigt som helst. Hon är helt underbar, Lindha. :)
Har saknat henne hur mycket som helst har jag insett nu.
Visste iofs innan att jag saknade henne. Men när man väl träffats så kommer man på hur mycket personen betyder för en.
Nu kom hon och frågade: "Skriver du blogg?" Jag, lite halvt stressad: "Ja. Men du får inte läsa än!" :)

Dags att sminka sig och göra sig iordning. Fick mitt löshår med posten idag men det var alldeles för ljust. Så jag ska köpa svart hårfärg och färga det innan Lindha sätter i det sen. Det kändes verkligen att det var äkta hår. Mitt förra jag hade när jag tog studenten kändes inte alls så.

Ha en bra daaaag. KRAAAM

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback