Jag har alltid varit värre än värst på att stöka ner. Men inte nu längre.

Då var det en ny dag igen då.
Har sovit som en stock inatt men måste drömt något tidigare i morse eftersom jag vaknade och var helt genomblöt. Haha. Det är så skönt att få börja 15 emellanåt så man slipper tänka på att ställa klockan. Sova hur länge man bara vill!

Jag längtar tills jag får mitt löshår nu. Mörkbrunt, långt och fint med clips. Har hört att det ska vara bra! Då kan man ta ut det när det börjar kännas jobbigt och sätta i det när man vill igen. Fast kanske ser lite kul ut om man ena dagen har långt hår och nästa kort och sedan långt igen. Äsch.

Det finns ingenting jag "måste" göra nu innan jag åker till jobbet. Käk fixade jag igår. Potatis med köttfärs/bacon/svamp-röra. Gott! Kattlådan är rensad och städad, dammsög gjorde Dennis igår och det finns inte nån disk att diska heller. SKÖNT att vi (eller mest jag) blivit så duktiga på att hålla iordning. Dennis har iofs alltid varit pedantisk. Men JAG? Jag har alltid varit värre än värst på att stöka ner. Men inte nu längre. Jag håller iordning och plockar upp efter mig.

Har förresten börjat samla alla Beck-filmer. Köpte den första+boxen att ha filmerna i tillsammans med aftonbladet igår. Kan vara kul att ha en samling med såna filmer man tycker är bra. Beck och Wallander är ju ändå mina favoriter!

Uppdaterar snart igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad avundsjuk jag blir. Funderar på att också beställa löshår men det känns så krångligt på nåt sätt. Får läsa här hur det funkar för dig först! ;) Förstod inte riktigt det med att du kan sätta i och ta ur det när du vill. Hur sätter man fast det då?

2008-03-03 @ 22:01:13
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback