Jag kommer inte ner till tvättstugan!

Godmorgon!

Gick upp vid 10 och tänkte slänga i några maskiner tvätt. Men vet ni? Jag kommer inte ner till tvättstugan! Antingen har de bytt lås eller också har nåt annat hänt. Jag skulle gå ner igår och boka tid och kunde inte vrida nyckeln åt nåt håll. Och när man tog i handtaget så kändes det annorlunda mot vad det brukar göra. Skumt!
Tänkte att jag skulle testa en stund senare för att visa Dennis. Och då var det upplåst! Alltså kan grannarna komma ner till tvättstugan men inte jag.
Har bygginvest bytt lås på dörren utan att meddela alla kan dom ta och köra upp nåt. Jag tittade där det brukar sitta information i trapphuset men där satt ingen info alls.

Nåväl. Nu har jag ringt Bygginvest så de ska komma och kika på det och ge mig en ny nyckel. "Det kan vara din nyckel det är fel på". Hur sjutton skulle det kunna bli fel på den helt plötsligt? :) Har ju aldrig haft några problem förut på de här snart 9 månaderna vi bott här.

Får väl helt enkelt strunta i att tvätta och låta tvättkorgen svämma över tills de löst problemet.

Återkommer snart!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback