Känsloladdat till tusen!

I onsdags började den nya serien "barnmorskorna" på SVT1. Som jag skrivit förut i bloggen så är jag mycket intresserad av allt som har med graviditeter, förlossningar och barn att göra så detta är verkligen en serie att följa.

Just den dagen låg Dennis i sängen hela dagen med feber så jag fick titta på programmet ensam. När andra förlossningen visades och pappan brast i glädjegråt efter att deras son kommit till världen precis, kunde jag inte hålla mig. Det var som ett pirr och glädjevågor i hela kroppen och jag grät. Jag grät, grät, grät. Jag brukar inte alls vara den blödiga personen som är känslig för filmer och sådant. Men detta var starkt. Vilket ögonblick!

Serien sänds som sagt i SVT1 varje onsdag kl. 21 och BÖR ses av alla. Vilket program. Ojojoj. Det var känsloladdat till tusen!



image428

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback