Min dag.

Godkväll!

Vaknade i morse och hade feber och kände mig allmänt hängig. Sådär slemmig ni vet som man blir precis innan man åker på flunsan?
Ringde jobbet men hon hade ingen möjlihet i världen att ringa in någon annan. Och som tur var så kände jag mig bättre efter en stund så det gick kanon att jobba.

Efter jobbet tog jag gamle Åke (Dennis bil) ner till Linda P. Fast först en sväng förbi drivern. Blev så McDonalds-sugen när Linda sa att de nyss hade ätit mat därifrån.
Satt hemma hos Linda en stund tillsammans med Cajsa, Johanna och Lindas mamma. Vi pratade om allt mellan barnafödelse till inredning och jobb medan jag mumsade i mig min burgare. Bläsch vad mätt jag blev. Som en gris.

Tina vann Let´s Dance!! Det var hon lätt värd. Så duktig!

I morgon är en ny dag. 11-18:15 och sedan LEDIG i tre hela dagar. Mums.

Vi hörs i morgon!

image427

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback