Ännu en likhet mellan far och son.

Nej nu är jag trött på att vänta...

Dennis pappa ska komma förbi och hämta ett kvitto på hans födelsedagspresent, ett par skor, som tyvärr var för stora. Jag har väntat i flera timmar nu och snart orkar jag inte vara vaken längre. Suck.
Ännu en likhet mellan far och son. Haha. Dålig information!

Har tittat ungefär en timme på dokumentären nu. Hur spännande som helst men jag orkar inte titta mer för då somnar jag. Måste ta hand om den sista tvätten som ligger på sängen just för tillfället. Bädda rent måste jag göra också. SUCK.

I morgon blir det Ullared och gekås med världens bästa Jennie. Ska bli så mysigt att åka iväg lite.

None

Kommentarer
Postat av: Mari

Ha en underbar dag i Ullared själv ska jag sola i trädgården, har fått bra med färg på dököttet nu. Sover som en klubbad där ute i min stol från sortergården. Är jag avis? Ja visst, gillar ju Ullared oxå.....

Vi tar med oss Linda och några fler och åker i höst, blir bra va?

Kör försiktigt och ha en bra dag!!!

2008-05-29 @ 05:44:43
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaw ;0)

2008-05-29 @ 08:44:44
URL: http://jenniemeier.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback