Barnavdelningen på H&M - YES BOX!

Kikade lite efter fina leggings/strumpbyxor förut efter jobbet. Kom på att jag sett i Englas blogg att hon köpt en hel del strumpbyxor på H&Ms barnavdelning. Gick dit och kikade och titta vad jag hittade!

image677
Lite sjömans-inspirerat. I like!

image678
Söta va? Även fast mina fötter ser lite halvmysko ut.

Kunde inte motstå att köpa detta fina nagellack från Isadora heller. Det var ju extrapris! 39.50:- bara.

image679

Nu ska jag bara kasta mig på soffan och fira att jag är LEDIG hela dagen i morgon! Då ska Jennie och jag ner på stan och köpa produkter till mitt hår. I morgon ska jag bli blondie på riktigt. Spännande.
Fast....jag måste tvätta också. Piss.

Ha en kanonkväll alla underbaringar.

image680

Kommentarer
Postat av: Lindha

Snuttan, vad fina strumpebyxorna var! :) trodde inte vi "äldre" kunde ha dem på barnavdelningen, haha :P Dem sitter bra alltså, inet för tajt liksom? Ska lätt ta en sväng på barnavdelningen på H&M när jag fått min lön. Är faktiskt ute efter fina strumpbyxor i lite mönster ochsådär :)

2008-05-07 @ 12:09:35
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback