Bilder från festen i fredags.

Morr!
Nu hade jag skrivit en massa om min fredag. Och det försvann! Får istället skriva punkter som förkortar den:

*Jobb 11-18
*Sätta oss på piren? Nej.
*Fest hos Dan.
*Hem tidigt från O´learys.
*Evergreen
*Bära en pizzakartong med resterna i på tvären och få kommentarer för det.
*Hand i hand.






Har varit i Borås idag och tagit modellbilder.
Ska gå och lägga mig nu, men i morgon börjar jag inte förrän 15 + att det ska bli dåligt väder. Så de får jag ladda upp i morgon. Kika in då! Riktigt fina bilder blev det...

Nu, bingen med Dennis.

image712

Kommentarer
Postat av: Anna

Ditt hår e inte blont, det är gult. Ser helt fejk
ut. O snälla, ha inte urringat, de va inte snyggt för fem öre!

2008-05-12 @ 09:33:42
Postat av: Anonym

JAG tycker att du e jättefin. i håret och i det u- ringade ;0) behöver bara tona ner det blonda något snäpp. frågan e om vi ska testa en till färg? va tror du? och jag ät sjukt nyfiken på bilderna!

2008-05-12 @ 11:11:04
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback