Denna flaska den ska vandra...

Hej hej och godmorgon!

Behöver knappt säga vad jag vaknade av? Boooooorr!

Tänkte jag skulle berätta lite om min roliga lördag!
Först jobbade jag 11-18:15 med Monica och Sofia. Sofia är ju chefens lillasyster.
Vi pratade lite om planer för kvällen och hon sa att de skulle dricka lite hemma hos henne, hon och en kompis bara.
Hon frågade om jag ville följa med och det ville jag. Jag var faktiskt riktigt sugen på lite alkohol, trots att jag visste att jag skulle jobba dagen efter. Men äsch, det var ju bara 10:45-16. Det skulle man klara.

Åkte hem efter jobbet och gjorde mig iordning. Kände mig riktigt taggad och tyckte att det skulle bli jättetrevligt!
Gick och köpte lite jordgubbar, sprite och lime till min sprit som jag fick av Dennis.
Väl hos Sofia så bjöd hon på vin. Världens godaste vin! "Foot of Africa" hette det och fastän det var hög alkoholhalt (13,5%) så slank det ner som saft.
Efter två glas började allt kännas ännu roligare, trevligare och fy vad kul vi hade tillsammans jag, Fia och Sofie.



Efter ytterligare lite dricka och lite mer snurr i bollen och skratt, prat och flams så styrde vi kosan ner mot stan.
Jag hade visst tagit med mig en Bacardi Breezer i väskan som vi öppnade och drack på vägen ner.
"Denna flaska den ska vandra, från den ena till den andra, låt den gååååå låt den gåååå låt den aldrig stilla ståå".
Hahaha

Vi gick in på Bishop Arms där åldersgränsen visade sig vara 23. Vakten var tjurig och envis. Men VI var mer envisa och lyckades efter mycket tjat. Märktes att både jag och Fia är säljare. Argument!
Där inne drack vi lite öl, pratade, lyssnade på Fias mobil när hon sjöng och jag fick gåshud! Försökte få henne att förstå att hon kan komma hur långt som helst med sin underbara röst. Men hon höll inte med! ARGGHH.

Kvällen slutade med McDonalds och en bigmac-meny för min del. Varför är det alltid så mycket godare med McDonalds-mat när man är full?

TACK tjejer för en superrolig kväll. Det måste vi bara göra om!

image742

Kommentarer
Postat av: Fia

HEJ Emelie!! Ja gud va kul vi hade! Det måste ske snart igen. Träffade mina kära killkompisar ner på Jensens idag och vi sa att det blir party snart igen fast då hänger dom på! KUL VA!!! Tjoho, längtar tills det är dags igen fast fy sköön va dagen efter var jobbig. Då säger man bara... ska aldrig mer igen... hm, konstigt att det blir så iallafall...? Ha det kalas gumman! Jätte kram!

2008-05-19 @ 16:07:07

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback