Emelie goes blondie.

Tjing tjong!

Sitter hos Jennie just nu. Vi har varit på stan en sväng och shoppat både det ena och det andra.
Visar lite bilder på det sen när jag kommer hem :)
Jag säger bara: BARNAVDELNINGEN!

Nu har vi haft i en blekning. Resultatet blev som förväntat. Pippigult! Hahaha. Jennie höll på att spy över mig. Det dumma var att jag satt på toastolen. Skulle blivit illa.

Har haft i en askblond färg en stund nu som vi strax ska skölja ur. Det blir förhoppningsvis sandfärgat. Bättre än pippigult i af!

Förresten. Jag har köpt kavajen med stort K. Som sagt, visar när jag kommer hem.

image680

Kommentarer
Postat av: E

Måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg! du verkar vara Den är så himlans bra :) och en sån toppensöt tjej också. Jag röstar utan tvekan på dig i tävligen :)
kramisar

2008-05-07 @ 22:33:05

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback