Flitiga Emelie.

Som jag skrev igår så har Dennis gjort att jag blivit ordningssam (eller skrev jag det igår?) så klockan 8 ringde mobilalarmet och jag steg upp, efter en liten stund iaf. Skulle ju tvätta och hade väääärldens tvätthög så om jag skulle hinna tvätta allt så vad jag så illa tvungen att gå upp.

Nu är klockan halv 14. Jag har hunnit med att tvätta allt! Den sista tvätten ska dock hängas upp men annars är jag klar. Dessutom invigde jag min mini-mixer i morse och gjorde en smoothie. Vilken lustig konsistens det var! Men efter några klunkar så vande man sig och det var helt underbart!


Den ser inte SÅ fräsch ut på bilden tack vare att jag hade tjuvsmakat innan jag tog kort. Men den var mums!
Den innehöll:

*Pressad saft från en halv apelsin
*En halv kiwi
*En halv banan
*Några bitar äpple
*Ett par jordgubbar
*Mjölk (laktosfri)
*Pyttelite socker

Efter frukosten stoppade jag i en till tvättmaskin, sedan tog jag på mig kläder och gick bort och solade. Härligt att få tillbaka lite färg igen!
När jag kom hem var jag duktig och började laga mat. Idag fick det bli hemmagjord potatisgratäng, stekta fläskkotletter och grekisk sallad till. Till det satt det fint med en kall öl.


Ibland så förvånar jag nästan mig själv...

Hepp hopp. Dax att kila ner till tvättstugan och göra klart det sista!

None

Kommentarer
Postat av: Anonym

uh la laaaa. ser gott ut. tagga ullared imorgon! bränn lite skivor! ( jag har inga tomma )

2008-05-28 @ 18:56:17
URL: http://jenniemeier.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback