Godmorgon!

Har ni sovit gott?
Jag har (som vanligt) sovit som en stock. Så skönt att kunna göra det!
Ställde klockan på 9. Har precis ätit frukost och ska strax ställa mig och diska tänkte jag. Det är verkligen så att man mår mycket bättre när det är rent och snyggt omkring sig!
Jag skrev ju igår att jag levde lajbans här hemma bara för att Dennis är bortrest. Haha. Men jag verkar ha lärt mig av honom.
Får nästan panik över att det ligger lite grejer framme!

Har ju glömt att berätta, i söndags när vi kom hem från landet fick jag ett ryck och ville ta tag i våra hemska persienner här hemma.
Alice hade ju tuggat sönder persiennsnörena så det gick ej att dra upp dom. Vi fick ha de nerdragna och vinklade för att få in ljus. Men usch så det såg ut! Och usch så mörkt det var i lägenheten!

Visst blev det skillnad?

Vardagsrummet. Äntligen ser man det snygga, frostade glaset!


Köket. Äntligen ser Bull ut! Haha.

Nu ska jag göra mig iordning. Ska visst umgås med Jennie. Yes, då tar jag diskningen "en annan dag". Haha. Typiskt mig att skjuta upp saker och ting. Men det är ju roligare att träffa henne än att ställa sig och städa. Tvi!

None

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback