Grattis, gullunge! Nu blir du hela 8 år!



Idag fyller min söta lillasyster Nellie 8 år. Känns som igår när pappa ringde hem och talade om att vi fått ett syskon, men vad...det fick vi se först när vi kom till bb.
Väl inne på bb lyfte mamma på filten, och det var som vi trodde. Ännu en tjej till syskonskaran. Nu var vi helt plötsligt inte Emelie, Pauline och Annie, EPA. Nu var vi Emelie, Pauline, Annie OCH Nellie!
Detta är det absolut bästa som hänt mig. Att få en lillasyster som Nellie önskar jag att alla kunde få.
Jag har alltid varit som en extramamma för Nellie. Eftersom jag alltid älskat barn och var 13 år när hon föddes så har jag tagit hand om henne som om det vore mitt egna barn.
Tror ni man blir rörd när man ringer och pratar med Nellie och hon säger: "Emelie....förut var jag ledsen för jag saknade dig så mycket."

Grattis, gullunge! Nu blir du hela 8 år!







Kommentarer
Postat av: Jennie Åhs

Jisses vad tiden går alltså. Jag minns när jag hade henne på småbarnsavdelningen på dagis då jag praoade =)

2008-05-31 @ 09:51:17

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback