Kul händelse på morgonkvisten :)

Oj så många som besökte min blogg igår :) Det måste varit tack vare mitt bidrag som är med hos Louise och tävlar. Ni har väl inte glömt att gå in och rösta på mig?

Haha. Jag måste berätta en kul sak som hände i morse. Jag såg på mobilen att jag hade ett nytt sms från Dennis där det stod "Bra att du glömde stänga av lyset på bilen igår!" Inte ens ett "puss" så jag förstod att han måste varit fly förbannad när han skrev det. Vågade knappt skriva tillbaka så jag ringde upp. Han berättade hela historien och både jag och han kunde inte hålla oss ifrån att skratta.
Han hade kommit ut till bilen lite för sent. Klockan var redan 7 och så skulle han varit på jobbet. Till sin förskräckelse såg han att lyset inte var avstängt så bilen startade inte! Tur är väl det att företaget ligger nära här så det går att cykla utan problem. Problemet i detta är nu att han inte utför jobben på företaget utan de åker ju runt till byggen och utför arbeten. Därav varför han behöver bilen i jobbet. Så jag frågade hur han hade tagit sig till det företaget han var på nu och arbetade. Då svarade han: "Jag fick ta verktygen på pakethållaren och cykla dit!".
Han har en gammal, gammal militärcykel. Ser ni också en bild framför er?

Tur var väl att han inte var arg på mig, utan bra skrattade och kallade mig för klant i varannan mening. Hahaha!


Nu ska jag strax sola tror jag. Vad ska ni göra idag? Gissa vad jag gör mellan 15 och 20:15? Jobbar? Hur kunde ni gissa det? Haha!

image674

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback