Man kände sig som ett barn på nytt, men visst hade vi det skoj Jennie?

Man kan säga som såhär, Jennie räddade min dag.
Mådde totalt piss när jag vaknade i morse. Min IBS-mage har spökat för mig hela natten/dagen och fram till kl 19 hade jag endast fått i mig en smörgås.

När Jennie frågade om jag ville baka med henne så kände jag bara: "YES! jag slipper sitta här ensam och tänka".

Hon kom en stund senare och efter lite kel med Bull så gick vi och köpte ingredienser till våra Cupcakes som vi skulle ge oss på att baka. Det köptes mycket roliga ingredienser, bl.a. strössel, inlagda mandariner (som åts upp bra utan att lägga dom på cupcakesen), blockchoklad och nonstop.
Man kände sig som ett barn på nytt, men visst hade vi det skoj Jennie?



image729
Fina va?

image726


Kommentarer
Postat av: Mari

Var det du som vann tävlingen? Någon Emelie var det iaf.
Hoppas ni inte satt i Er alla de goda kakorna ni bakat för då säger nog magen STOPP DÄR!
Ser jättegoda ut!
Vi är tyvärr många som har magproblem tror ofta det ligger i släkten för det gör det här.
Nu börjar du bli riktigt blond, det är fint!
Ang din statestik skulle man visst kontakta blogg.se om man hade problem, såg det när jag var inte och bloggade. Kommer inte ihåg var det var någonstans men du får leta om du inte redan hittat det. Ha det så bra och hoppas du repar dej snart!

2008-05-14 @ 22:13:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var mys. men dte var nog den fulaste bilden på mig ever. ta bort!

2008-05-15 @ 08:39:37
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback