Mitt bidrag är med och tävlar!

Godmorgon mina trogna :)

Vaknade tidigt, i af relativt tidigt. Kl 9. Dennis är ledig idag så det var jättemysigt att vakna upp idag.
Började plocka iordning brevid min säng där det låg flera väskor och kassar med miljoner grejer i varje. Usch vad jag är slarvig!
Smycken fanns det gott om lite överallt i lägenheten. Det blir ju så när man jobbar med sådant.

När jag kände mig klar med det så blev det till att fixa lite frulle. Stekt ägg i tunnbröd med oboy. Det satt fint i kistan! Gissa vad Dennis gjorde när vi hade ätit klart? Gick och la sig igen. Min slöfock. Haha!

Mådde inte alls bra i min mage igår. Gissar att det var kaffet som spelade mig ett spratt. Ibland klarar jag att dricka det, och ibland inte alls. Så det blev att avboka restaurangbesöket och ta en mysig tv-kväll i soffan istället. Låg där i flera timmar och bara myste. Köpte en kebabrulle och delade på också. Får bli att gå ut och äta en annan dag istället när vi båda mår bra.
Idag blir det jobb 15-20:15. Så tills dess ska jag göra minsta möjliga. Slappa och bara ha det skönt med min underbaring.

Förresten! En jättekul grej! Mitt bidrag är med och tävlar i Louise´s tävling. Det fanns två Emelie som skulle vara med och tävla. Så antingen tävlar min bild och mitt bidrag den 4 maj, eller den 12e. LOVA att ni går in på hennes blogg och rösta på mig då :)

image669

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback