Modell i Borås!

Godmorgon alla morgonpigga!
Jag var uppe kl 8. Haha. På min LEDIGA dag. Kände väl på mig att jag var tvungen i och med att jag hade tvättkorgen full här. Så jag var nere redan kl 8 och stoppade i de första två maskinerna. Nu har jag bara 3 kvar.

Pratade lite med Dick från Borås. En fotograf. Han har fotat mig förut (om ni sett 50-talsbilderna och bilderna med bananen. haha) och nu vill han fota mig igen. Denna gången med lite reklambilder för hans fru som gör egna smycken. Hon ska ha bilderna i slutet av maj på en mässa nere i Borås. Kul!!
Emelie goes model! Äntligen. Det var ett tagsen sist. I somras var väl senaste gången?

image272


Ha en trevlig dag!!
Och Linda P, lycka till!

image680

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback