Tjejen som alltid misslyckas...med mannagrynsgröten.

Hejsan svejsan i lingonskogarna.

Det var mycket att göra på jobbet. Det märktes sannerligen att vårt blad kommit ut till folket nu...
Men det var roligt. Riktigt roligt!

Varför kan jag aldrig göra mannagrynsgröt? Det som är så gott? Förra gången missuppfattade jag saltmängden och hällde i en halv tesked salt istället för ett halvt kryddmått (skyller på måttsatsen). Då smakade det (NÄHÄ?) alldeles för salt och gick ej att äta. Idag skulle jag testa att göra gröten i micron och vad hände? Det kokade över så jag hade gröt i halva micron och på hela tallriken. Suck.
Fast gröten blev god, det blev den.

I morgon jobbar jag samma tid som idag så det läääär bli mycket uppdateringar då också. Kul va?
Godnatt!

image726


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback