Vi är bäst i hela Sverige...

Good morning. Tänkte jag skulle vara lite international och skriva det där som jag skriver varje morgon, på ängleschla. Fyndigt.

Igårkväll var det nära att vi åkte till akuten. Mitt låga blodtryck gjorde att jag var superyr, såg svarta prickar, hade tungt att andas och mådde allmänt konstigt. Kvinnan på akuten var bäst, hon var lugn och sansad och sa att jag gärna fick komma upp om jag ville.
Sedan när Dennis kom hem en kvart senare och la en kall handduk på min panna, hämtade vatten och var allmänt omtänksam och gullig så började jag må bättre. Klockan var då 22:30. Orka sitta på akuten! Jag ringde och sa att jag mådde bättre...

Idag sov jag ända till 10:30. Det behövdes nog antagligen lite sömn.

Förresten! Fick ett glatt besked igår när jag kom till jobbet! VI är bäst i hela Sverige på att sälja guld! Är vi grymma eller är vi grymma? Dessutom låg vi kanonobra till på försäkringarna.. WIHOOOOOO!
Blev precis inringd. Ska vara på jobbet kl 13 istället för 15. Tydligen massa varor! Kul :)

Ha en great dag. Nu var jag lite internationell igen. Mohahahaaa...

image757

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback