Jag är hopplös!

Vi somnade väl runt 00:30 igår, eller i af jag. Jag somnar till 99% direkt när jag bestämt mig för att jag ska sova. Är bäst på det där med sömn. Haha.
Ställde klockan på 9 för att jag skulle kunna snooza en liten stund (läs en liten) och vaknar 1½ timme senare på morgonen, alltså 10:30, av att jag snoozat för länge så det inte längre går att snooza!! Tänk om jag inte vaknat av mig själv nu och försovit mig. Är det okej att försova sig till jobbet när man börjar 12:30? NEJ.

Har förresten en hejdundrans träningsvärk i magen idag. Har börjat träna varannan dag på gymmet och i fredags gjorde jag en massa sit-ups på en sån där pilatesboll. Igår kom jag knappt upp ur sängen pga träningsvärken. Dum som jag kanske var gjorde jag sit-ups på träningen igår också!! Men konstigt nog var det skönt att träna med träningsvärk. Och jag kan nog leva med värken så länge jag vet att magen kommer bli så snygg om ett tag, hehe.


Dax att sticka till jobbet!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback