Min dag i text och bilder.

Hejsan svejsan!
Nu har jag tid att skriva här lite. Har jobbat med Louise 12:30-18 och dagen har verkligen gått hur snabbt som helst! Helt plötsligt var klockan 16 och jag hade haft min rast. Då hade jag ju bara två timmar kvar helt plötsligt. Merförsäljningen har verkligen gått kanon för mig idag och det känns bra som bare den!! Är stolt över mig själv :)

I morgon ska jag börja kl 12 istället för 16:30 för att vi troligtvis får en massa varor. Skoj! Skönt med lite extra timmar. 

Efter jobbet gick jag bort en sväng till "salong the look" för att fråga om lite råd angående slingning. Har kommit på att jag vill ha lite mörkare slingor i håret för att få lite mer liv i det. Kan bli fräscht. När jag kom in såg jag att Sisan jobbade, tjejen som jag börjat träna med på friskis. Gött, då kunde ju hon råda mig till vilka färger och så jag skulle köra med. Jag nämnde för henne att jag tänkte göra det själv eller be någon kompis om hjälp, och då föreslog hon att hon kunde hjälpa mig hemma hos mig! Vilken ängel! Hon är så mysig, kramgo och spontan. Alltid ett leende på läpparna och det smittar verkligen av sig. Roligare träningskompis får man nog leta efter, haha.
Så på onsdag kommer hon hit vid 12, så ska vi gå och köpa färger och så kör vi...Sen ska jag jobba stängning efter det. 

Linda P skickade också ett sms och frågade om jag ville följa med henne och Johanna på en fika. Det var jag riktigt sugen på så hon kom upp och hämtade mig på A6. Innan det hann jag köpa ruskigt fina leggings med dragkedja och ett par röda ros-örhängen på H&M. Har ett par svarta såna och har kikat flera gånger efter de röda och nu äntligen hade de kommit in!!
                                        

Hepp happ hörrni. Jag lär komma mer ett inlägg till innan läggdax. Så kika in om nån timme eller två!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Pauline

MIN KJOOOOL :( Jag vill ha tillbaka den !!

2009-03-02 @ 22:52:06
URL: http://peijo.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback