Modell-Emelie

Har verkligen haft noll tid att blogga nu i helgen. I fredags var jag ju med Linda och Johanna som ni vet och i lördags jobbade jag hela dagen. På kvällen städade jag så det skulle va fint när Daniel skulle komma hem på söndagen. Igår (söndag) jobbade jag också på dagen. När jag kom hem låg Daniel i soffan så det blev mys hela kvällen med Beck, pizza, cola och en massa mer mys...

I morse åkte han till Göteborg för ytterligare en veckas jobb. Suck. Så nu ses vi på torsdag igen. Idag har jag varit på sjukt dåligt humör ena halvan av dagen och helt okej humör andra halvan. Haha. Har jobbat 12-20:15 med kampanjbyte. Stått och grejat med en "Dekoratör"-lapp på ryggen.

Tänkte visa lite bilder från modellplåtningen för några veckor sedan (eller var det månader?)

Säg till om ni vill se fler. Har massor!






Bilderna här över är tagna tillsammans med Daniel Karlsson..

Kommentera gärna!!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Sara

Du vackra lilla flicka! Så länge sedan det var vi sågs nu:( Ta och boka dig en resa hit, boende blir hemma hos oss!

Vad är det här för bilder föresten? och vem är killen?

Massa kramar till dig!

2009-03-10 @ 02:26:46
URL: http://saew.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Emelie. Fina bilder! Var det nått speciellt sammanhang du fotades för?

2009-03-10 @ 12:58:09
Postat av: Emelie

Svar Fia:



Heej! Tack så jättemycket. Jag och en kompis var och fotades för "modell för en dag" så det var bara på skoj :)

Hur är det med dig? Ska inte du börja blogga?

Saknar dig.

KRAM/Emelie

2009-03-10 @ 14:37:43
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se/
Postat av: nelliehildingsson

kan du lägga ut mer söta du? /nellie<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-11 @ 19:00:02

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback