Se den!

Har varit med Linda P och Johanna i eftermiddag/kväll. Fick köttfärssås med spaghetti när jag kom till Linda och jag är för sjuttsingen fortfarande mätt! Helt sjukt.

Vi har sett "Män som hatar kvinnor". Säger bara en sak, SE DEN! Den är hur bra som helst. Ni som känner mig vet att jag är världens sämsta filmtittare. Ser nästan aldrig klart en film utan att rastlösheten tar över. Denna filmen är 2½ timme lång och det oroade mig lite innan. Fick en smärre chock när jag tittade på klockan och trodde att det hade gått sisådär 40 minuter av filmen och det redan hade gått 1½ timme! Då är filmen bra...Den bara flöt på liksom och den var verkligen spännande.

Nu blir det sängen...Ska läsa lite "läsarnas egna berättelser" i Allas veckotidning först. Ja, jag premunererar på den. Tantvarning? Nej, den är faktiskt skitbra.

Godnatt!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack snälla du, vad fint du skriver! Blev jätteglad även om jag vet att det inte riktigt stämmer ;) Men bara att du VILL göra mig glad, det är fint!



kram på dig!

2009-03-07 @ 02:18:31
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback